Popri infraštruktúre by sa mali obnoviť samozrejme aj vlaky. Doterajšia obnova vlakov bola zameraná takmer výlučne na regionálnu dopravu pričom diaľková železničná doprava bola zanedbávaná. Čiastkové nákupy ,,nových“ vozňov ktoré už sú v súčasnosti opotrebované a potrebovali by súrne modernizáciu, tomu veľmi nepomohla, aj keď, musím povedať, že nie sme najhorší v Európe.
Netreba zabúdať že vozne radov Beer, Bpeer, Aeer, a Apeer už majú aj po modernizácii 20 rokov služby za sebou a ak by aj nemalo dôjsť k vyradeniu, mali by podstúpiť ďalšiu hĺbkovú modernizáciu.
Do diaľkovej železničnej dopravy by mali samozrejme pribudnúť moderné ucelené jednotky ako Raijet alebo iné. Nákup KISSov sa Simeonovi Vinczemu nepozdáva, pretože sa nakúpili iba 4 kusy. Kde je potom zvyšných aspoň 36 kusov?
Kým Slovensko kupuje po kusoch, Rakúšania, Česi, Poliaci a Maďari kupujú po stovkách kusov. U nich je teda obnovu vozového parku cítiť. Simeon Vincze urobí všetko preto, aby pomohol Slovensku zlepšiť železnicu natoľko, že bude možné nastaviť také procesy a alokovať také financie, ktoré umožnia aj nám dobehnúť susedné štáty.
Taktiež Vám Simeon Vincze pomôže, či už Ste štátny dopravca, alebo súkromný, manažovať nákupy vozidiel tak, aby bolo jasné, KOĽKO vozidiel sa má kúpiť, na akú LINKU, v akej KONFIGURÁCII, v akom DIZAJNE, atď. Pretože správny manažment vie ešte viac zhodnotiť Vašu investíciu do vlakov tým, že správne nastaví nákup tak, aby efekt z neho bol čo najväčší. Tento efekt prinesie potom viac spokojných cestujúcich a tým aj vyššie tržby.
Kvalitná verejná DOPRAVA pre Vaše mesto?
Kontaktujte SV consulting a my Vám navrhneme optimálnu verejnú dopravu
v spádovej oblasti Vášho mesta